Kveldens tema den 20.04.26 var «Fin i tøyet» og her kom det inn mange fine bilder.
Disse tre fikk flest poeng:
- «Olivia» av Ragnar Hatlem

På delt andreplass kom Rita Steiner og Jon Erling Lindquist.


Førstkommende mandag 20.april får vi besøk av fotograf Lars Martin Holta som vil fortelle om sine turer og vise bilder.
Kveldens bildetema for klubbkonkurransen er : «Fin i tøyet»
Det vil også bli snakket litt om bruk av KI i forbindelse med endring av bilder og visning av bildeeksempler.
Ellers blir det utlodding, kaffe og kake som vanlig.
Vel møtt til en hyggelig kveld i Frivilligsentralen i Skofabrikken kl. 18:30.