Utflukt onsdag 6 mai.
Vi møtes ved trafostasjonen på Fisketorget 18:00.
Vel møtt!
Kategorier
Utflukt onsdag 6 mai.
Vi møtes ved trafostasjonen på Fisketorget 18:00.
Vel møtt!
Dette er IKKE aprilsnar, men styret snakket om at vi prøver oss på en utflukt kommende onsdag til den gamle stasjonen på Kornsjø.
VI drar fra byen(Fisketorvet) 15:00.
Der oppe har vi stasjonsbygningen og på andre siden av linja ligger de gamle lokstallene. Burde være bra med fotomuligheter.
Håper det passer for mange å bli med.
Det er blitt bestemt at klubbens utflukter skal skje på onsdager i stedet for torsdager. Egentlig skulle det har vært utflukt kommende onsdag 4. april, men pga værmelding velger vi å utsette det til neste uke. Selvom det da bare er en uke igjen til neste møte så bør det gå bra.
Neste utflukt onsdag 10. april 2024.